Praca pokonkursowa - tygiel kulturowy

Tak czasami bywa, że człowiek w natłoku informacji sam już nie wie, co i kiedy. No i tak było z wyzwaniem w Kreatywnym Kufrze pod hasłem "Podlasie". Terminy się mi pokiczkały i praca nie została na czas zgłoszona. Bywa.
Pomysłów było cztery, jeden odpadł na przedbiegach (dwa żubry w jednym rozdaniu to już tłok), dwa kolejne nawet zostały rozpoczęte, ale ostatecznie wygrała wersja czwarta. Powstała bransoleta w duchu lokalnego patriotyzmu, wyszywana w barwach flag ośmiu narodów żyjących od zarania dziejów obok siebie na naszym terenie. Dla niewtajemniczonych to Polacy, Białorusini, Ukraińcy, Litwini, Rosjanie, Tatarzy, Romowie i Żydzi. Od paru ładnych lat corocznie organizowany jest z tego tytułu ciekawy festiwal - Podlaska Oktawa Kultur (tu więcej o tym festiwalu, na który wszystkich zapraszam w lipcu :) ).
Sama bransoleta zrobiona jest z resztek koralików, kolory nieco odbiegają od tych z flag narodowych, ale to nic. Praca ekspresowa, start o 14, koniec o 23, z przerwą na paszę ;P.






Powyżej logo Podlaskiej Oktawy Kultur, na które składa się 8 flag narodowych. [źródło: http://www.oktawa.woak.bialystok.pl/]

Komentarze

  1. Szkoda, że nie zdążyłaś ze swoją pracą, bo jest fantastyczna i z pewnością zgarnęłaby nagrodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i cieszę się, ze ci się podoba :).
      no nie zdążyłam - bywa, ale na nagrodach mi nie zależy, więc tak może i nie do końca szkoda w tym kontekście, a bardziej szkoda, że nie mogłam po raz wtóry szerzej rozsławić ziemi, na której żyję :)
      ale nic to - założę ją na Oktawę :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty