Czlowiek-ptak

Bardzo lubię wszelkie konkursy i wyzwania, bo każdy z nich to nowe zadanie bojowe do wykonania, dlatego też wystartowałam w konkursie plastycznym u Marcysibush - temat: "Postać ze snu", technika: tradycyjna dowolna. Pomyślałam, że tak dawno nie rysowałam, a to dobra okazja, żeby raz na jakiś czas machnąć duży format w suchych pastelach. ;)
Bardzo polecam bloga tejże przemiłej osóbki tym, którzy interesują się rysunkiem i malarstwem, ale i nie tylko :) - Artystyczne ciekawostki Marcysibush.
Moja Postać ze snu: Człowiek-ptak, zwany przeze mnie pieszczotliwie z ruska Pticą - zamaskowana kreatura z mojego ramienia. Technika: suche pastele, format 50x70 cm na papierze Canson. Na tatuażu Ptica nosi maskę, ale postanowiłam go namówić na odkrycie swego oblicza na dużym formacie. ;) Ewidentnym motywem ze snu są schody...:/

 Aż chciałoby się dodać dymek jak w komiksie: "Psst... nie mów nikomu, że zdjąłem maskę."



Tej kartki nie powinno być, wiem. Ale zdążyłam zrobić tylko zdjęcia do wysłania na konkurs, a te podpis zawierać musiały. Pod spodem jest chmura.

Komentarze

Popularne posty