Strony

środa, 1 maja 2013

Bezimienny zestaw

Naszyjnik z turkusami (ok. 45 cm), kolczyki (7,5 cm bez bigla) i bransoletka (ok. 19 cm) + pudełko - robione z myślą o jakiejś specjalnej uroczystości (ślub?). Dopiero dziś udało się zrobić jakieś w miarę dobre zdjęcia. Czasami mam wrażenie, że niektóre rzeczy nie chcą być fotografowane XD.




8 komentarzy:

  1. Aleś tych zdjęć narobiła... :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet! Super dobrane kolory, aż wzroku nie można oderwać. Co do zdjęć, to Indianie wierzyli, że odbierają one duszę, może Twoje dzieła też się tego boją:)może powinnaś tak właśnie nazwać swoją kolekcję - Indiańska dusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za sugestie i miłe słowa :)
      ja wierzę w złośliwość produkowanych przeze mnie badziewi i brak umiejętności fotografowania czegokolwiek XD - na szczęście mam fotoszopa, hehe (Polak potrafi XD)

      Usuń
    2. Gdyby były badziewiem, można by mówić o złośliwości, a tak wychodzi na to, że to jednak aparat:) ciężko zrobić porządną fotkę biżuterii.

      Usuń
    3. jak się nie ma namiotu bezcieniowego, lamp i zdolności, to bardzo ciężko XD - wiesz, ile trza się nagimnastykować w fotoszopie, żeby to miało ręce i nogi i choć trochę kolorystycznie przypominało oryginał :>
      btw: to jest badziew (uwielbiam te słowo XD)

      Usuń
  3. Naszyjnik po prostu wspaniały:) Chciałam wyróżnić Twój blog i w związku z tym zapraszam do siebie na http://koralikiisutaszblondynki.blogspot.com/ po szczegóły Liebster Blog:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, też mi się podoba, chociaż zdjęcia znów wyszły do bani (chyba se poszukam jakiegoś fotografa --')
      za wyróżnienie dziękuję, ale nie skorzystam, sorry

      Usuń