Strony

wtorek, 5 listopada 2013

Jesienna zbieranina

Z przerażeniem patrzę na datę ostatniego posta, który i tak nic nowego nie wnosił - ot, taka tam dokumentacja badziewi zrobionych na rynek zagraniczny. Ale już nadrabiam :).
Z początkiem miesiąca otworzył nam się mały sklepik na Srebrnej Agrafce, a co za tym idzie, powstało parę nowych rzeczy - z mojej strony głównie kolczyków, choć się zapierałam, że już nigdy więcej XD. Słaba widać moja wola...

Na pierwszy rzut nasz mały art trade z naturalnymi brązowymi agatami - moje kolce, Moniki bransoletka:




Zaraz potem powstały małe kolczyki "bałwanki":


W przerwie coś kompletnie czarnego - Magic Spell: Blacknesssss...


A kiedy mosiądz mi się przejadł, wzięłam się za miedź i łańcuchy.
Najpierw w kolorach ziemi Magic Spell: Auxentia:


A zaraz potem wielgachne kobaltowe kolce:


I coś wysokogatunkowego - Magic Spell: Dragonfly. Onyksy, zoisyty, srebro, Miyuki i Toho Higher-Metallic Dragonfly...


A z wczoraj gorący towar - Magic Spell: Lilian. Gotyckie kolce w kształcie kwiatu, inspirowane utworem DM "Lilian".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz