Techniki łączone, czyli historia o wisiorze

Pewnie mało kto wie z osób zaglądających tutaj, że oprócz tworzenia biżuterii, maluję również na szkle. Co prawda sporo czasu minęło od ostatniego poczynionego dzieła, ale postanowiłam sobie przypomnieć o farbach i pędzlach z okazji wyzwania w Kreatywnym Kufrze "Mapka nr 4". W sumie pomysł wpadł mi do głowy wczoraj, a konkretnie wczoraj wieczorem - połączyć haft koralikowy z malowaniem na szkle. Chyba pierwszy raz zdarza mi się umieszczać prace WIP, czyli jak to powstawało (jakoś sobie nie przypominam takiego posta ;>). Samo malowanie było najbardziej czasochłonne, skończyłam gdzieś dziś około 3, a o 9 już praca poszła do utrwalenia termicznego w piekarniku. Mam nadzieję, że widać wzór z mapki.;)





A tu fotki, jak powstawał środek naszyjnika - biała masa perłowa pomalowana czarną oraz miedziana farbą do szkła i ceramiki. Wzór miał być trochę orientalny. Mam nadzieję, że choć trochę ten Orient przypomina.



EDIT: Naszyjnik zdobył wyróżnienie w wyzwaniu. :D


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty