Magic Spell: Nosferatu

Witajcie! Minęło sporo czasu od ostatniego posta, a od posta z biżuterią wyszywaną wręcz wieki. Ale wracam do haftu koralikowego z nową energią i nowymi pomysłami. Będzie czarno, mrocznie, gotycko, być może abstrakcyjnie, czyli po mojemu. ^.^

Kiedyś, na samym początku istnienia Zmrokovej, zaczęłam serię Magic Spells. Wiele z projektów popełniłam kilkukrotnie w różnych wersjach. Do niektórych z nich chcę wrócić po latach, bo nadal mi się bardzo podobają. Jednak dziś przedstawiam Wam nowy projekt z serii "Magic Spell: Nosferatu". Malutki naszyjnik w kształcie nietoperza, z pięknym szklanym kryształkiem po środku. Kolorystyka pasuje do bransoletki boho, którą zrobiłam już jakiś czas temu, a którą lubię nosić. Brakowało mi tylko czegoś na szyję do kompletu. :)







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty